Youtube    Facebook    Email
Profil jezdce
ZÁKLADNÍ ÚDAJE

Jméno:   Jan Kvasnička
Narozen:   16.8.1976
Kde:   Praha
Výška:   185 cm
Váha:   91 kg
Hobby:   motorismus, dobré jídlo

SPORTOVNÍ POČÁTKY

1987   bicross
1990   motocross
2000   supermoto
2009   vrchy, rallye
 
Dosažené výsledky
2000
•  1. místo Husqvarna Cup
•  5. místo Mezinárodní Mistrovství ČR

2001
•  1. Mezinárodní Mistrovství ČR
•  1. místo Národní Mistrovství ČR
•  1. místo Mezinárodní Mistrovství ČR Družstev
•  1. místo Husqvarna Cup

2002
•  1. Mezinárodní Mistrovství ČR
•  1. místo Mezinárodní Mistrovství ČR Družstev

2002
•  5. místo Mistrovství Evropy

2004
•  13. místo Mistrovství Světa Supermoto (Celkové umístění)

2005
•  1. místo Mezinárodní Mistrovství ČR Prestige
•  20. místo Mistrovství Světa Supermoto (Celkové umístění)

2006
•  2. místo Mezinárodní Mistrovství ČR
•  2. místo Mistrovství Evropy národů

2007
•  2. místo Mezinárodní Mistrovství ČR
•  8. místo Mistrovství světa národů
•  12. místo Mistrovství Německa

2008
•  2. místo Mezinárodní Mistrovství ČR 450
•  3. místo Mezinárodní Mistrovství ČR Prestige

2009
•  7. místo české mistrovství závodů automobilů do vrchu ( odjeta pouze polovina závodů)
•  3. místo Rallye Cup Kralovice (absolutně)

2009
•  1. místo české mistrovství závodů automobilů do vrchu

2011
•  přírůstek do rodiny: dcera ANNA

2013
•  5. místo volný pohár Rallye

2014
•  10. místo Českomoravský pohár Rallye (absolvovány pouze tři závody)
Něco o mě
TAK JO
Všechno to začalo 16.8.1976, to jsem poprvé spatřil světlo světa. Teda ne že bych si to pamatoval, ale prý tomu tak bylo…Ono to ve skutečnosti asi začalo o pár měsíců dřív, ale o tom už opravdu nic nevím…. Snad určitě máma a možná u toho byl i táta…
Pak probíhala celkem běžná etapa života, až do doby, kdy mne táta začal učit jezdit na „motorce“ (pionýr mého strejdy Josefa). To mi bylo asi deset. Po pár trénincích se začal blížit stav strejdova pincka šrotu. (sorry Josef…). No a protože jsem na motorový závodění byl v té době dost dítě, naši mi koupili bikrosový kolo…. Nebylo to špatný, ale mělo to jednu chybu…. šlapky…Takže jsem pár let závodil na kole, a při tom trénoval na motorce.
Po pinckovi byl čas pořídit něco, co by vydrželo o trochu déle. Simson v rámu ČZ. Jo to bylo něco. Klika, že jsem tehdy moc nevážil, takže se s tímhle nadupaným motorem dalo zdolat i mírné stoupání…. Ale svůj účel podle trenéra (táty) splnil, a začali jsme koukat po něčem výkonnějším….
ČZ 125…..516…. oproti símovi hotové dělo. Bylo mi třináct, nebyl jsem za tím skoro ani vidět, a podle toho to se mnou taky upalovalo….. Otec se přestává věnovat rodině, je vídán častěji v montérkách, a společnost mu dělá motor mojí čízi…
První Japonec.. Kawasaki 125. Táta odložil montérky a začíná se dost trénovat. První závody na sebe nenechaly dlouho čekat. Jely se v Záboří na písku. Docela náročná trať…. já byl dost vyhecovanej… v posledním kole jsem to zahodil a domu jsem si vez zlomenou ruku v zápěstí….
Rok 1999, začínám pracovat (teda spíš jsem se nechal zaměstnat) u Cagivy Praha s.r.o., dovozce italské značky Husqvarna, objevuji supermoto……..
Rok 2009, místo řidítek najednou držím v ruce volant a začínám objevovat svoje další "neschopnosti", které občas dost zatíží domácí rozpočet.........

Všechno co trochu smrdí benzínem mi není cizí. Takže když vyšetřím chvilku času, tak si rád zatrénuju na vodním skútru, no a když je fakt zima jako v pr.…, naložím lyže, nebo prkno a jedu na hory…

Technika
Subaru Impreza STI

Motor: čtyřválcový boxer + turbo
340 PS
555 Nm
Podvozek: tlumiče PROTLUM
tvrdé silentbloky uložení ramen
Výbava: bezpečnostní rám
sedačky Sparco evo II
volant Sabelt
šestibodové bezpečnostní pásy
hydraulická ruční brzda
Apexi jednatka tlaku turba
defi budíky
Facebook

Sponzoři